vad ska man ha för rubik då?

Shit jag kan inte fatt att imorrn är det redan fredag, va fan hände me den här veckan? å på måndag e de bara 1 vecka kvar sen börjar jag jobba!!!!
När jag får frågan: Hur känns det att börja jobba nu då? då svara jag, jo men det känns bra, ska bli kul och komma in i den "normala" vardagen igen, vilket är sant men nu när det närmar sig blir jag skraj, eller ja vet inte.. hur ska jag klara mig utan min lilla Liam? ja kommer längta ihj'l mig efter honom och ja kommer ringa rickard så fort ja har rast för att se va de gör, HELA TIDEN!

Imogon ska jag iaf gå på en förelsäning med jobbet på facklan mellan 13-16 å då ska Liam va med Gudmor Alexandra <3

Dag 2 på viktväktarna, man börjar smått komma in i det, eller speciellti tänkandet, inatt drömde jag om mat inte att jag va hungrig utan hur jag ska räkna, å så.
Och sen eftersom man typ äter samma sak till frukost varje dag så kommer man ju ihåg vad det är för points osv.
Idag åt jag faktiskt en sån där färdigrätt från viktväktarna,(Pannbiff med potatisgratäng,morötter och nån sås) helt okej, men va lite mat det är man ska bli mätt på..

Middagen blev det lax i ugn med 1 dl räkor handskalade av mig =) rårivna morötter och salladsärtor, och en LITEN potatis.

Jag har en känsla av att nu kommer de bli mkt snack om mat osv. idag när jag pratade med Alexandra så skulle hon göra en kladdkaka de lätt ju inte helt fel och syrran höll på med en smul paj, mums.. men nej,
nu ikväll kom godis suget eller suget efter att knapra på nåt, men då tog ja bara en banan å så va suget borta!

Imorrn är planen att jag och liam ska möta upp alexandra vid 9.30 å ta en promenad, så om ja ska få mig lite natt sömn bör jag gå och lägga mig nu. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0