VILL INTE!

Bidde inget inlägg igår tyvärr.. men svaret på det är att jag va så trött igår efter allt vi gjorde.
Jag och Liam åkte in till täby med bästa Gudmor Alexandra, åt lunch, strosa runt i butiker, ja åkte in för att jag skulle köpa schablon plast som jag beställt från panduro, så ja kan göra klart stjärnorna i Lims rum.
Sen va ju Alexandra ledig som vanligt på onsdagar (vår sista onsdag tillsammans på länge) för nu börjar man jobba. Jag vet att jag tjatar om de, men kan ni tänka er att vara hemma med den lilla man älskar i 1 år, å sen helt plötsligt ska man börja jobba å inte va med honom, det kommer kännas så tungt på måndag morgon att lämna mina grabbar på mrgonen. =(

Sen hitta jag en tunika på gina som jag velat ha länge men inte funnits i min stl, så hängde den där, helts ensam, bara till mig =) Hihih

Vi åkte hem och jag gav Liam middag och klädde på mig inför kvällens step på friskis, Rickard var då nere på friskis med Anders, så jag och liam traskade ner till honom för att byta, Jag gick in på mitt pass å grabbarna gick hem.
Efter träningen gick jag hem till Alexandra där de blev sen middag, så sjukt hungrig, åt ingen middag innan träningen, vilket jag absolut ska göra nästa vecka. man kan ju fan inte gå och träna på tom mage.. inte bra!
När jag sen kom hem, blev det dusch och tv...

Idag har jag och Liam varit på Lekiz, där det fdinns hopp borg massa klätterställningar och rutsckanor (stavningen?) vi hade jätte kul och Liam han skratta så han tjöt i hopp borgen.. sen åt vi korv..
efter att ha lekt i nästan 1,5 timme började liam bli gnällig och trött, även jag började känna att de va dax att gå hem. När vi hade gått ca 10 meter kom regnet de spö rega så vi fick springa in på mc donalds å sitta där och vänta tills regnet va borta.

Ikväll har vi varit och handlat på willys och bara slappat i soffan, eller jag har, men rickard har fixat en massa i liams rum.. <3

Imorgon är det fredag och jag´, Liam och Mamma ska åka in till stan å möta mormor på lunch =)

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY det är verkligen min sista fredag som mamma ledig med Liam..
åhhhhhh =(

Nee nu ska jag ta och sova...
Natti
Bilder blir det imorgon.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0